Horeca

In de horeca is het altijd gezellig. Of niet altijd? Jammer genoeg dat laatste. In sommige takken van de horeca is een portier de oplossing. Maar dat is niet in alle segmenten van horecabedrijven mogelijk of wenselijk. Daar ligt die taak bij uw medewerker(s).

Doel

Is uw medewerker dan voldoende in staat om die klant effectief te woord te staan? Hoe voorkomt uw medewerker dat een groep te uitbundige gasten de sfeer in uw bedrijf verzieken? En hoe voorkomt uw medewerker dan agressie en (imago)schade?

Opleiding

Voor dit soort problemen hebben wij een training ontwikkeld die we samen met uw specifieke wensen op maat aanbieden. Effectief communiceren in lastige omstandigheden. Dit alles om verdere agressie te voorkomen en het imago van uw bedrijf hoog te houden. De methode die we hiervoor gebruiken is vooral praktisch en zelf ervaren, aangevuld met stukjes theorie. Het ervaren verzorgen we in samenwerking met speciale trainingsacteurs.

Lesstof

De workshop is zeer interactief en vraagt een grote bijdrage van de deelnemers. Vooral hun ideeën en meningen over klantgerichtheid zullen als leidraad fungeren voor de verdere invulling van de workshop. Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan teambuilding.

Vooropleiding

Er is geen vooropleiding vereist om aan deze workshop deel te nemen.

Contact

Wilt u meer informatie over de opleiding ‘Horeca’ van DeltaSafe Groep? Neem dan contact met ons op.